++ اعصابم در حد چی بگم به هم ریختس ینی الان دوس دارم فقط دعوا کنم مث سگ شدم بع معنای واقعی کلمه عقده ایی و الاغ!!!!

++ ای تو روحت دختر عمو ک فقط اسمت دختر عمو هس اخه لاشی لامصب چرا اینقد به خاطر تو دماغو باید سرکوفت بشنوم؟؟؟؟

به کیر نداشتم که تو بچه درسخونی ینی تو امسال دانشگاه قبول نشی باباتو درمیارم انتر خرخون ....

++ دارم میرم شهرمون اهههه حتما هم اون اب کیر دزد کثافتو میبینم بی پدر مادر ....

البته برام مهم نیستی مریم لیاقتت همون فرزاد خیانت کاره بدبخت با تو هم هستم فرزاد میای این وبو میخونی ی

روز در لالیگا کونت میسوزه تخم حروم کدوم دختره زندگیشو به خاطر تو نجس سه سال حروم کنه ها بگو کدوم دختره

هوس باز عقده ایی...؟؟؟؟

++ینی یه عیدی بسازم برا همتون تخم حروما....

+++ تا کی فرزاد اشغال باید به خاطرت زخم زبون بشنوم و هیچی نگم ؟؟؟؟ بی پدر...

++ لیاقتت عشقای درب و داغونه ...

++ خدایا هر کی رو بعد از این میاری تو زندگیم قبلش یه ندا بده یه بیوگرافی هم بده از باطنش که من بعد سه سال

اینطوری به فاک نرم باشه؟؟؟؟؟

++ خارشدنتو یه روز میبینم فرزاد درست مثل مسعود که ب پام افتاد و لهش کردم تو هم میبینم ....

++ خدایا بازم تکرار میکنم ینی تو این دنیای به این بزرگی یه مرد واقعی پیدا نمیشه منو اروم کنه؟؟؟؟

+++ البته گشتم نبود دیگه نمیگردم چون نیست که نیست....

++ نمیدونم چرا با هر کی دوست شدم اولش خوب ها اخرش با کاراش و حرفاش منو گایید!!واقعا نمیدونم چرا؟؟

شما نمیدونید چرا؟؟؟؟

 



نظرات شما عزیزان:

j0ker
ساعت21:50---23 اسفند 1391
بخاطر اینکه خدا خودش گفت دهن همه اونایی که با جنس مخالف دوست میشن سرویسه


برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تــاریـخ جمعه 23 / 12برچسب:, ساعـت 21 به قـلـم بی نام و نشون |