++ بعضی وقتا دلت میخواد یه رابطه رو ادامه بدی دوسش داری با اینکه میدونی همه چی به ضرر تو هس ولی دلت

میگه بیا ادامه بدیم شاید درست شد.....اما وای ب اون وقتی که ب جای دلت عقلت تصمیم بگیره...دل میگه ادامه ..

عقل میگه غلط کردی و اونجاس ک تو این وسط کلافه ای + یه اخلاق سگی که هیچکی تحملتو نداره..

++ ریدم تو دهنت مخاطب یه روزی خاص... روز ولنتاین سالگرد دو سال درد و غصه خوردن من و عشق و حال تو

جنابالی کدوم گوری بودی ؟؟؟ البته به جهنم که نبودی اشکامو رفیق دوستم با حرفاش پاک کرد ...

++ بعضی وقتا باید به مامانت بگی خــــــــــفهــــشو!!!!

++ بعضی وقتا هم باید به اطرافیانت بگی یه کم خفه شید من نفس بکشم ...

++ روز پنجشنبه ساحل پارک دولت (( مثلا نمایشگاه منجل علم )) اینجا ایران بندرعباس .... صددرصد اسلامی!!!

یعنی 99.9درصد همه قرار داشتن ... ب جان خودم همه خانواده بودن ها البت متشکل از دختر پسرای ژیگول مامان

++ ب ی مخاطبی باید بگم تو هر چی حرف از کثافتیت بزنی من بیشتر ب درون لجنت پی میبرم !!! انتر..

++ من و دنیا با هم یه قراری گذاشتیم اون بزنه من برقصم ... جالبه نه؟؟؟ 

++ ریدم تو هیکل مدرسمون با بعضی از معلماش!!!



نظرات شما عزیزان:
برچسب‌ها:
<-TagName->

+ تــاریـخ دو شنبه 28 / 11برچسب:, ساعـت 13 به قـلـم بی نام و نشون |