++ بعضی وقتا عاشق مدرسم میشم بعضی وقتا دلم میخواد فقط با tnt بترکووووونمششش!!!!

امروز واقعا روز خوبی بود تو مدرسه زنگ دوم ... فک کنید رشته ریاضی معلم ریاضی نیاد یعنی ذوق مرگی اخه

همیشه میاد این معلم خز ما...خلاصه زنگ دوم بعد از کلی داد و بیداد و مسخره بازی فحش دادن مدیر بهمون

بنده یــــک پیشنهاد خزانه کردم!!!گفتم بیاید اسم و فامیل (( همون نام و شهرت خودمون )) بازی کنیم و بچه ها هم

قبول کردن خلاصه شروع کردیم یکی از بچه ها گف با حرف ک ما هم شروع کردیم اقا استوپ کردیم و بررسی کردیم

رسید به نام اشیاء دوستم گف کاندوم تریکیدیم از بس خندیدیم زنگ بعدی هم هندسه از معلم اجازه گرفتیم گفتیم

بریم آب بخوریم گف برید ما همه ده نفری رفتیم یه آب بازی جانانه انجام دادیم و رفتیم نشستیم سر درس مزخرف

هـــــــــنــــــدســـــه!!!!! امروز واقعا لایـــــــک!!!

++اقا من یه  دوست مشهدی 3 تا رشتی 12 تا بندری و یک کرمانشاهی((بزن ب افتخارش)) دارم !!

شما ک ندارید جیگراتـــــون کباب شه !!!

++ ب جز رفیقم شکوفه چس تو همه همشهریام !!! بلــــه!!

 



نظرات شما عزیزان:
برچسب‌ها:
<-TagName->

+ تــاریـخ چهار شنبه 7 / 12برچسب:, ساعـت 13 به قـلـم بی نام و نشون |