++ دلم یه پاکت سیگار میخواد ..... یه گیلاس ودکا و یه تیغ ....یه تخت خواب و.....خلاص!!!

++ خدا اون روی خوبتم نشونم بدی هیچ اتفاقی نمی افته... زمینت به اسمون نمیره...

++ خیلی تنهام ....

++ 99 درصد وجود من عقده هست عقده چیزایی که وقتی بهشون فک میکنم فقط میخندم ....

++ ب ما که میرسه دنیا میگه بیا بکنمت ارضا شم ..هه هه هه!!!!!

++ خیلی درد تو وجودمه ....

++ خدا چی میشد من هرچی هر موجودی میشدم غیر یه انسان؟؟؟؟؟

++ عادت ندارم یعنی تو ذاتم نیس جلو دوستم حتی اگه ازش متنفر باشم تنفرمو بهش نشون بدم که

ناراحت شه نمیتونم همه تنفرمو میریزم تو خودم همه دردام جمع شده تو قلبم ....خســـــتم..خیلی..

++ عصبی ام .... ناراحتم....تنهام .... خدا تو این دنیا به این بزرگی یه مرد واقعی پیدا نمیشه منو اروم کنه؟؟؟



نظرات شما عزیزان:
برچسب‌ها:
<-TagName->

+ تــاریـخ دو شنبه 12 / 12برچسب:, ساعـت 21 به قـلـم بی نام و نشون |